joi, 17 octombrie 2013

Care sunt dezavantajele muncii de birou?

     Munca de birou nu este atat de usoara precum pare ea la prima vedere. Si aceasta, ca mai toate meseriile are anumite dezavantaje. Printre acestea se numara:
-          aparitia problemelor cu coloana vertebrala;
-          existenta microbilor pe tastatura, mouse etc.;
-          aparitia problemelor de vedere, datorita statului prea mult in fata computerului
-          regim de masa neadecvat – acest lucru se intampla datorita faptului ca astfel de angajati mananca tot timpul ‘’pe fuga’’, mananca mancare nesanatoasa;
-          stresul, din cauza responsabilitatilor, al sefilor, al termenelor limita etc.

     Cu siguranta cel mai mare dezavantaj al acestor locuri de munca sunt aparitia durerilor de spate. Acestea se datoreaza pozitiilor incomode in care stau angajatii pe durata celor 10-12 ore cat petrec acestia la birou.
     Pentru astfel de persoane, ce lucreaza la birou, este recomandat sa stea pe scaune ergonomice, scaune ce asigura o pozitie corecta la birou, pe durata intregului program de munca. Acestea sunt realizate din materiale de acoperire speciale si dispun de multiple reglaje in functie de constitutia fiecarui utilizator in parte.




    Recomand celor care lucreaza intr-un astfel de mediu nesanatos sa ia legatura cu administratori companiilor in care acestia lucreaza in vederea mobilarii birourilor cu astfel de scaune. Achizitia de astfel de obiecte de mobilier nu este benefic doar pentru angajat ci si pentru angajator; exista numeroase studii care au evidentiat faptul ca angajatii care lucreaza intr-un mediu ergonomic inregistreaza o productivitate a muncii fata de cei care lucreaza pe un post similar in medii mai putin ergonomice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu